Eestlased Leuvenis, Belgias

Wednesday, September 13, 2006

Alice Imedemaal I


selle pealkirja alt hakkan ma kirjutama sellest, mis mind siin kõige rohkem imestama paneb. nii positiivses kui negatiivses mõttes.


**hommikul nagu tglt ka kukkus karp lahti, et midamida nii palju punast mu kausis on. ja need päriselt olid ka mmagusad mmaasikad! :o) eestis oleme ikka harjunud ju sellega, et kui ostad maasikatega helbed, siis vb leiad 500 helbe seast ühe maasika tüki. täna leidsin siis kausist maasikad mõne helbega. ja oi, see maitses hea!! :o)

** teine üllatusmoment oli ühes Leuveni ääres asuvas Supermercados, selline kallimat sorti siis.. esiteks oli seal 2 iseteenindavat kassat.. et lähed aga ja lased oma triipkoodiga tooted teatava tulukese alt läbi ja maksad kaardiga oma summa. Kõike seda toimuvat jälgib tigeda ja valvsa pilguga, ent rõõmsa rohekatriibulise kitliga töötaja, et sa midagi ei jätaks läbitõmbamata. huvitav kas see on tõesti tõhusam kui kasutada tavalist kassa-varianti. vaene tädi kitliga peab ju seisma seal ja kurja nägu tegema päevast-päeva.

ja siis seal samas poes nägin ma teist tuleviku-tehnoloogia saavutust. Vb oli see ka mõne muu tootega nii, aga mina märkasin sigareti ja tubaka ostmise moodsat varianti. Tuleb läheneda puutepaneeliga ekraani juurde ja valida endale sobiv mark mitmekümne seast, siis läheb edasi järgmisele leheküljele, kus tuleb valida selle margi sulle-sobivaim ja klikata uuesti - masin väljastab sulle triipkoodi. Sellega mindi kassasse ja lasti kõikide muude toodetega läbi see sama triipkood (ehk siis toimus makse) ja siis enne väljapääsu on hiiglamasuur vending-machine, kust tõmbad oma triipkoodi läbi ja saad toote kätte. ma ei proovinud. aga nii see vist käib. kui huvitav. ma mõtlen, et kas see on sellepärast, et need väga mitmekülgsed sordid ei mahu kassapidaja pea kohale, nagu on muudes (ka eesti) kauplustes!?

1 Comments:

Post a Comment

<< Home